Una dintre deciziile principale pe care trebuie să le ia proprietarii de startup-uri este dacă să se angajeze sau nu în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). Unul dintre factorii de decizie obișnuiți este costul investiției într-o campanie SEO în comparație cu posibilele randamente. Un alt factor este lista descurajantă a terminologiilor SEO, care ar putea coplesi începătorii în domeniul comerțului electronic și al website-urilor. Dacă ești un antreprenor online nou, dar nu ești convins de beneficiile SEO-ului, atunci acest articol este pentru tine! Iată câteva motive pentru care SEO-ul este important și de ce ar trebui să-l iei în considerare ca tehnică de marketing. SEO-ul este mai puțin costisitor decât alte abordări de marketing online. De asemenea, oferă rate mai mari de recompensă în comparație cu alte tehnici, cum ar fi marketingul pe rețelele sociale, publicitatea pe bază de click-uri și marketingul prin email. Deși este posibil să fie necesar să acoperi o sumă semnificativă pentru a acoperi planificarea și procesele SEO inițiale, care includ designul, programarea și strategiile website-ului, poți fi sigur că vei obține rezultate mai rapide și mai de lungă durată.
“Nu pot să-ți dau formula succesului, dar îți pot da formula eșecului. Este: Încearcă să-i mulțumești pe toată lumea.”
- Herbert Bayard Swope
Implementarea strategiilor SEO te ajută să obții un rang mai înalt pe pagina de rezultate a motorului de căutare (SERP). Acest lucru înseamnă că atunci când clienții tăi țintă caută produse și servicii oferite de industria ta, este probabil să găsească website-ul tău. Atunci când apari repetat pe SERP, utilizatorii devin conștienți de site-ul tău și de afacerea ta. Acest lucru crește șansele de a atrage potențiali clienți pe paginile tale web.
SEO-ul este o Strategie de Publicitate Cost-Eficientă
Un component al SEO-ului numit SEO extern se asigură că utilizatorii paginilor externe sau ai rețelelor sociale pot găsi website-ul tău. Fiind optimizat pentru SEO, crește potențialul site-ului de a atrage clienți de pe alte platforme în afara motorului de căutare. De exemplu, atunci când postezi conținut și link-uri către pagina ta pe Facebook sau Twitter, poți promova website-ul tău și atrage mai mulți clienți. Unul dintre principalele obiective ale SEO-ului este de a atrage publicul țintă prin căutările organice. Numărul de vizitatori ai site-ului influențează vânzările și abonamentele tale. De asemenea, promovează comercializarea produselor și serviciilor tale. Creșterea traficului inbound este întotdeauna benefică pentru afacerea ta, deoarece înseamnă mai multe oportunități de conversie.
Unele instrumente legate de SEO, cum ar fi Planificatorul de Cuvinte Cheie Google și Google Analytics, oferă date cantitative pentru a te ajuta să îți înțelegi piața, să analizezi tendințele și să afli poziția competitorilor tăi. Te ajută să identifici cuvinte cheie populare și valoroase, astfel încât să poți decide cum să-ți structurezi sau să-ți revizuiești conținutul. De asemenea, îți oferă informații despre comportamentul pieței tale, cum ar fi locația, momentele de activitate, frecvența căutărilor, tehnologiile utilizate, preferințele produselor, etc. Toate aceste metrici sunt utile pentru a te ajuta să-ți cunoști publicul, nevoile și așteptările acestora.
Author